Αντικείμενο και δομή του Σεμιναρίου
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζει ένας Διαφημιστής, Marketer ή στέλεχος του ευρύτερου χώρου της Επικοινωνίας για τις αρχές που διέπουν τη δημιουργία εξέχουσας Επικοινωνιακής Εκστρατείας.
Η σημασία και η τέχνη της συγγραφής των
Διαφημιστικών και των Δημιουργικών Briefs και ο ρόλος αυτών στη δημιουργία εμπνευσμένης, μοναδικής και
αποτελεσματικής Επικοινωνιακής εκστρατείας.
Το κύριο μέρος του Σεμιναρίου αποτελείται από
ασκήσεις επεξεργασίας περιπτώσεων (case
studies) τα οποία
έχουν στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων συγγραφής στοχευμένων, αποτελεσματικών Briefs, τα οποία να
αποτελούν πραγματικό εργαλείο δημιουργίας εξαίρετης Επικοινωνιακής εκστρατείας.
Απευθύνεται σε στελέχη του Marketing, της Διαφήμισης,
αλλά και του ευρύτερου χώρου της Επικοινωνίας.
Συγκεκριμένοι Στόχοι του Σεμιναρίου:
Οι
συμμετέχοντες θα διδαχθούν αρχές και θα ασκηθούν σε τεχνικές και εργαλεία που
θα τους επιτρέπουν:
- Να κρίνουν και να επιλέγουν τις ιδέες και τα στοιχεία που συντείνουν στη δημιουργία αποτελεσματικής διαφήμισης.
- Να «παίρνουν» αλλά και να «δίνουν» ξεκάθαρα και στοχευμένα Briefs, που δεν θα είναι λίστα από κοινοτυπίες και ζητούμενα, αλλά πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία εξέχουσας Επικοινωνιακής εκστρατείας.
- Να γράφουν ένα Brief με λίγα λόγια, αλλά με σαφήνεια, απλότητα και απόλυτα ανθρωποκεντρικό τρόπο.
- Να διαμορφώνουν Επικοινωνιακή Στρατηγική που θα ενεργοποιεί το Κοινό- Στόχος σύμφωνα με τους Στόχους Marketing.
Σημείωση: Οι Αρχές
και οι Τεχνικές που θα διδαχθούν σε αυτό το Σεμινάριο αφορούν τις ουσιώδεις και βαθύτερες
γνώσεις που πρέπει να έχει -και πρακτικές που πρέπει να εφαρμόζει- ένα στέλεχος του Marketing ή του Account Management όσον αφορά τα Briefs, και θα είναι άμεσα
χρήσιμες και χρηστικές όποιο
συγκεκριμένο Briefing Form και αν χρησιμοποιεί
μία εταιρεία.
ΕΠΙΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ
ΟΑΕΔ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,45%
No comments:
Post a Comment